پیشقدم بودن استانداری فارس در اجرای طرح فروش و مولد سازی اموال مازاد دولت

رحیمی گفت: استانداری فارس در اجرای مصوبه طرح فروش و مولد سازی اموال مازاد دولت، پیش قدم بوده و نخستین مجوز های پاسخ داده شده فروش به استانداری فارس معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، عصر امروز (شنبه 25 مرداد) در نشست تبیین برنامه عملیاتی فروش و مولد سازی اموال و دارایی های دولت گفت: املاکی در اختیار دستگاه هایی اجرایی هستند باید در سامانه «سادا» به ثبت برسند.

استاندار فارس افزود: طبق تبصره ۱۲ قانون برنامه ششم توسعه، تمامی دستگاه ها، مکلف به  ثبت اسناد و املاک خود در این سامانه هستند و عدم ثبت املاکی که در اختیار دستگاه هایی اجرایی هستند باعث عدم شناسایی، ثبت و فروش آنها توسط افراد غیر می شود.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت های استانداری فارس، نظارت بر صحت سنجی ثبت این املاک در سامانه «سادا» است و بر اساس گزارش این سامانه، ۶ دستگاه بالاترین املاک ثبت شده را به خود اختصاص داده اند.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: سهم استان فارس از هشت هزار میلیارد تومان در فروش و مولد سازی کشور،     2 هزار و ۲۳۷میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: استانداری فارس در اجرای مصوبه طرح فروش و مولد سازی اموال مازاد دولت، پیش قدم بوده و نخستین مجوز های پاسخ داده شده فروش به  استانداری فارس معرفی شده است.

کد خبر 960734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha