اشتغال زایی برنامه مهم کمیته امداد ایلام برای توانمندسازی مددجویان است

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: اشتغال زایی از طریق تسهیلات قرض الحسنه برنامه مهم کمیته امداد ایلام برای توانمندسازی مددجویان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «قنبر موسی نژاد» در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملت استان ایلام بیان کرد: مشارکت بانک ملت در توانمندسازی مددجویان کمیته امداد رضایتمند است و سال گذشته بین بانک ملت و کمیته امداد در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان همکاری خوبی صورت گرفت.

 

وی افزود: این بانک از همراهان خوب کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان بوده و سال گذشته توانست به 90 درصد تعهدات خود در  پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد عمل کند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری از این نهاد است، تصریح کرد: کمیته امداد در این زمینه برنامه های گوناگون داشته و طرح های مختلفی را اجراء کرده است.

 

وی افزود: برای ادامه این روند همچنان نیازمند همکاری بانک های عامل در این استان هستیم و انتظار ما این است بانک ملت استان همچون سال گذشته همکاری خوبی با کمیته امداد داشته باشد.

 

موسی نژاد با عنوان اینکه بانک ملت استان سال گذشته 13 میلیارد و 60 میلیون تومان تسهیلات اشتغال  زایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است، خاطرنشان کرد: توقع ما این است که روند پرداخت تسهیلات به مددجویان توسط بانک ملت سرعت بیشتری به خود بگیرد.

کد خبر 960809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha