عزاداری کانون و هیئت قمر بنی هاشم (ع) کاغذی در فضای باز برگزار می شود

مدیر مسؤول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم روستای کاغذی گفت: عزاداری کانون فرهنگی و هیئت قمر بنی هاشم (ع) روستای کاغذی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار می شود

«اسلام کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نشست هم اندیشی اعضای کانون فرهنگی و هیئت قمربنی هاشم(ع) روستای کاغذی با حضور مسئولین و هیات امنای کانون و هیئت قمر بنی هاشم(ع) این روستا برگزار شد.

 

مدیر مسؤول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم روستای کاغذی افزود: در این نشست، مسئول هیئت قمر بنی هاشم(ع) کلیات برنامه های عزاداری با شرایط و مصوبات ستاد کرونا مشروط به رعايت پروتکل های بهداشتی ارائه شد.

 

کریمیان در ادامه بیان داشت: در ادامه این نشست حاضران به ارائه پیشهادات خود در زمینه نحوه عزاداری پرداختند که در نهایت مصوب شد مراسم عزاداری ماه محرم پرشورتر از سال های گذشته با رعايت کامل پروتکل های بهداشتی از شب نخست محرم به مدت ۱۰ شب در حداقل زمان ممکن ازساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ در فضای باز برگزار شود.

 

مدیر مسؤول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم روستای کاغذی افزود: همچنین با تصمیم اعضا مقرر شد از ورود افراد به مراسم عزاداری بدون ماسک جلوگیری شود و سالمندان و بیماران خاص از شرکت در برنامه ها منع شوند.

 

کریمیان افزود: همچنین با همکاری هیئت و کانون، همیاران سلامت فعالیت گسترده ای را در طول برگزاری مراسم برای سلامت عزاداران خواهند داشت.

 

وی افزود: بر اساس تصمیم هیئت امنای هیئت و اعضای کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) از هر گونه پذیرایی در مراسم و همچنین حرکت دسته عزا در طول محرم خودداری خواهد شد./

کد خبر 960848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha