خدمتگزاری بی ادعا، سیره و روش مسئولان باشد

خنجری گفت: مسئولان با الگوپذیری از شهیدان دولت شهید رجایی و باهنر، خدمتگزاری بی ادعا، سیره، منش و روش آنان را سرمشق خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، « هادی خنجری» امروز( 26 مرداد) در جلسه بزرگداشت هفته دولت و دفاع مقدس با بزرگداشت نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر  اظهار کرد: تلاش برای خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان ما نباید لحظه ای از نظر دور نگه داشته شود و هفته دولت فرصتی مغتنم برای خدمت بیشتر به مردم است.

 

فرماندار بهشهر با بیان اینکه روز شهادت رجایی و باهنر  با عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده است، افزود: همکاری و همگرایی در هفته دولت و همه ایام سال و تلاش برای رفع مشکلات مردم از وظایف مهمی است که برعهده داریم.

 

وی گفت: تعهد خالصانه و خدمت صادقانه از مهمترین مسائلی است که باید در دستور کار همه خدمتگزاران به مردم و ملت باشد تا در مسیر درست به مردم و نظام خدمت شود.

 

خنجری افزود: هفته دولت، یادآور ماندگاری بزرگ مردانی همچون شهیدان رجائی و باهنر است که خود تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند و باید این روحیه خدمتگزاری در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

 

فرماندار بهشهر همچنین با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تاکید بر تجلیل از بزرگ مردان عرصه دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس، نماد مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است که باید این ایثار و ایستادگی به نسل جدید منتقل شود.

 

وی اظهار کرد: باید تلاش شود تا از ظرفیت همه جریان ها و آحاد مردم و رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس برای تبیین رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان استفاده شود و براساس تجربه و دوراندیشی این بزرگواران زندگی خود را بر این اساس برنامه ریزی کنیم.

کد خبر 960991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha