مرحله دوم رزمایش ملی «همدلی برای ایران همدل» از ماه محرم آغاز می شود

رخصی، از آغاز مرحله دوم رزمایش ملی «همدلی برای ایران همدل» از ماه محرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش ملی "همدلی برای ایران همدل" از ماه محرم آغاز می شود، گفت: کرمانشاهیان در آستانه آغاز مرحله دوم رزمایش ملی ایران همدل و اعیاد قربان و غدیر بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند.

 

رخصی افزود: این میزان نذورات نسبت به سال قبل از رشد ۲۰۰ درصدی برخوردار بوده است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه با بیان اینکه همچنین در اعیاد قربان و غدیر ۶۲ هزار پرس غذای گرم طبخ و دو هزار ۸۷۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۳۶ میلیون تومان به نیازمندان اهدا شده، عنوان کرد: این غذاها و بسته های معیشتی با همکاری آستان قدس رضوی تامین و خریداری شده است.

 

رخصی همچنین با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش ملی ایران همدل آشپزخانه های حسینی برای طبخ غذای بهداشتی ایجاد می شود، عنوان کرد: همزمان با مرحله دوم رزمایش ملی ایران همدل ۷۲ آشپزخانه حسینی در استان کرمانشاه راه اندازی خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه پیش بینی کرد: آشپزخانه های مهدوی تا پایان ماه صفر با همکاری خیران نیک اندیش افزایش قابل توجهی یابد و نیازمندان زیادی میهمان سفره های نذری و اطعام خیران در ماه های محرم و صفر شوند.

کد خبر 961091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha