«خانواده، فضای مجازی و ازدواج» سه اولویت کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم

حجت الاسلام نصیرایی گفت: اولویت ما در حوزه فرهنگی پرداختن به مسئله خانواده و جمعیت است و سه موضوع خانواده و جمعیت، فضای مجازی و ازدواج آسان را در کمیسیون فرهنگی مجلس دنبال می کنیم.

حجت الاسلام «مجید نصیرایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: حوزه خانواده و مسئله جمعیت اولویت کار کمیسیون فرهنگی مجلس است که این روزها به آن توجه بسیاری دارد و طرحی در این زمینه تهیه کرده ایم که طی روزهای آینده به صحن مجلس روانه خواهد شد.

 

نماینده مردم طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اولویت ما در حوزه فرهنگی پرداختن به مسئله خانواده و جمعیت است و سه موضوع خانواده و جمعیت، فضای مجازی و ازدواج آسان را در کمیسیون فرهنگی مجلس دنبال می کنیم.

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ارکان و دستگاه های اجرایی برای حل مسائل فرهنگی باید به میدان بیایند، گفت: مسئله خانواده و جمعیت به ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مرتبط است و برای تکریم خانواده باید به همه جهات توجه داشته باشیم و تکریم خانواده برکاتی را به دنبال خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه جایگاه خانواده در جامعه تضعیف شده است، ادامه داد: متاسفانه به بنیان خانواده در جامعه ما آسیب هایی وارد شده است اما هنوز نسبت به جوامع غربی وضعیت بسیار خوبی در حوزه خانواده داریم و اکثریت جامعه ایرانی مقید به فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام نصیرایی در ادامه بیان کرد: برای اینکه آسیب ها برطرف شود و خانواده به جایگاه اصلی خود بازگردد باید به آموزه   های دینی و اسلامی توجه بیشتری داشته باشیم و در هر جایی که به سمت دین و فرهنگ ایرانی رفتیم شاهد کاهش ناهنجاری های اجتماعی بودیم.

 

نماینده مردم طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایرانی و اسلامی بیش از گذشته باید در جامعه پررنگ شود، گفت: توجه به آموزه های دینی و فرهنگ ایرانی باعث کاهش مشکلات در زمینه های مختلف اجتماعی و اقتصادی و سیاسی می شود.

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید از فرهنگ غربی فاصله بگیریم و به همان فرهنگ اسلامی و ایرانی خود برسیم تا شاهد کاهش معضلات و مشکلات در جامعه باشیم.

کد خبر 961104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha