​ تشخیص تخلف واحدهای صنفی برعهده بازرسان اصناف و تعزیرات است

​طلوعیان گفت: تشخیص تخلف مصوبات ستاد کرونای واحد صنفی برعهده مراجع بازرسی اصناف سازمان صمت و همچنین تعزیرات حکومتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین طلوعیان» شامگاه امروز (شنبه 26 مرداد) در جمع مدیران دستگاه های اجرایی به الزام رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا و شیوه نامه بهداشتی و ضوابط ابلاغی این ستاد اظهار کرد: عدم رعایت این مصوبات از سوی اصناف به عنوان یک تخلف محسوب می شود و براساس دستورالعمل ستاد کرونا برای نخستین بار به این واحدهای متخلف تذکر کتبی صادر می شود و این تذکر در پرونده صنفی و حرفه ای آنها درج خواهد شد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: در صورتی که این واحد صنفی تخلف خود را ادامه دهد برای دومین بار قانون گذار تعطیلی و پلمپ به مدت پنج روز در نظر گرفته است و در صورتی که این تخلف پس از آن برای سومین بار نیز اتفاق بیفتد ستاد کرونا تعطیلی این واحد صنفی را برای 10 روز به عنوان مجازات تعریف کرده است.

 

طلوعیان بیان کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا تشخیص تخلف مصوبات ستاد کرونای واحد صنفی برعهده مراجع بازرسی سازمان صمت و اصناف و همچنین تعزیرات حکومتی است.

 

وی با بیان اینکه استان گلستان توانایی تولید 300 هزار ماسک را به صورت روزانه دارد، افزود: در حال حاضر 60 تا 70 هزار ماسک در استان تولید می شود و در حوزه تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی ماسک در استان با مشکل رو به رو هستند.

 

 

کد خبر 961173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha