​۱۰۷۷ طرح و پروژه در گرگان کلنگ زنی و افتتاح می شود

​حمیدی گفت: یک هزار و ۷۷ طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در هفته دولت افتتاح، کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» صبح امروز (دوشنبه 27 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و 77 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در هفته دولت افتتاح، کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: از این میان 192 طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر 259 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که از این تعداد 137 طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر 150 میلیارد تومان افتتاح و 55 طرح با اعتبار بالغ بر 108 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

 

حمیدی متذکر شد: مهمترین طرح ها در حوزه عمرانی مربوط به شهرداری گرگان است که اجرای پروژه های شهرداری بالغ بر 75 میلیارد تومان هزینه در برداشته است و از مهمترین این طرح ها تقاطع غیر همسطح در انتهای شرقی گرگان، افتتاح پارک های شطرنج و لادن و کلنگ زنی پیاده راه امام خمینی (رحمه الله علیه) را شامل می شود.

 

وی گفت: همچنین شرکت مخابرات با راه اندازی ایستگاه پایه فرستنده  32 بیتی اس برای افزایش آنتن دهی در نقاط کور شهرستان گرگان به ویژه  مناطق روستایی اقدام کرده است.

 

فرماندار گرگان بیان کرد: در هفته دولت همچنین 885 طرح اشتغالزا با سرمایه گذاری بیش از 743 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

حمیدی ابراز داشت: 877 طرح با اعتبار 186 میلیارد تومان با اشتغال دو هزار و 246 نفر افتتاح و هشت طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر 557 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

 

وی متذکر شد: با وجود تمام کمبود اعتبارات از نظر اعتباری هفته دولت امسال 40 درصد افزایش داشتیم و اعتبارات پروژه های هفته دولت از 600 میلیارد تومان  امسال به بیش از یک هزار میلیارد تومان رسیده است.

 

کد خبر 961231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha