لزوم تقویت و افزایش نگاه مسجد محوری در شورای حوزه سپاه ناحیه رشت

قاسمی با بیان اینکه داشتن روحیه مردمی بسیاری از مشکلات را مرتفع می کند خواستار تقویت و افزایش نگاه مسجد محوری در مجموعه شورای حوزه سردار جنگل سپاه ناحیه مرکزی رشت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیداکبر قاسمی» شب گذشته(۲۶ مرداد) در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های حوزه سردار جنگل سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار کرد: داشتن روحیه مردمی و در بین مردم بودن و رفع مشکلات آنها در حد توان از مقوله های است که بایستی در اولویت برنامه ها قرار گیرد.


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه تهدیدات و فرصت های بسیاری در محدوده استحفاظی حوزه وجود دارد گفت: همه باید تلاش کنید تا تمامی تهدیدها را با اقدامات فرهنگی، اجتماعی، تبدیل به فرصت کنید.

 

وی خواستار تقویت و افزایش نگاه مسجدمحوری در مجموعه شورای حوزه شد و بیان کرد: تشکیل هیئت های اندیشه ورز با حضور فعالان فرهنگی، نخبگان، پیشکسوتان و دریافت نظرات و پیشنهادات آنها جهت اجرائی کردن برنامه ها در قالب طرح و برنامه سالانه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.


قاسمی با اشاره به ارتباط گیری شورای حوزه در قالب طرح شهید الله دادی با پایگاه‌های مقاومت تصریح کرد: در قالب این طرح هر یک از اعضای شورای حوزه با زیرمجموعه های خود در پایگاه ارتباط داشته و از آنها برنامه ها و خواسته های خود را مطالبه کند و این ارتباط تنها با فرماندهی پایگاه نباشد به‌طوریکه فرمانده پایگاه بتواند در راستای تحول و تعالی بسیج راهبردی فکر کرده و تاکتیکی عمل کند.


فرمانده سپاه ناحیه رشت خاطر نشان کرد: ایجاد انگیزه در بین شورای حوزه و پایگاه به مناسبت های مختلف از دیگر مواردی است که بایستی بدان توجه کنید.

کد خبر 961286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha