۹ پروژه صنعت برق در استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: ۹ پروژه صنعت برق با اعتبار ۴۵۵ میلیارد ریال در استان اردبیل همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

«حسین قدیمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ۹ پروژه صنعت برق با اعتبار 455 میلیارد ریال در استان اردبیل همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: از مهمترین پروژه های صورت گرفته توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی و شهری و تجهیز و راه اندازی پسته های توزیع هوایی با اعتباری بالغ بر 174 میلیارد ریال است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: طرح های کاهش تلفات و جایگزینی سیم مسی با کابل خود نگهدار با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال در مناطق مختلف استان صورت گرفته است.

 

قدیمی تاکید کرد: نصب چراغ های روشنایی معابر در نقاط مختلف شهری و روستایی با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه های است که همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.

 

وی اعلام داشت: پروژه های نیرو رسانی شامل برق رسانی به چاه های کشاورزی، دامداری، مرغداری، پرورش ماهی، صنایع تولیدی و غیره که با اعتبار ۱۶۹.۵ میلیارد ریال صورت گرفته است.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: برق رسانی به روستاها و قشلاق های شهرستان های شمالی استان از دیگر اقدام های صورت گرفته است که بیش از ۲۲.۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

قدیمی خاطر نشان کرد: هوشمندسازی کنتورهای آب و برق با اعتبار ۹.۵ میلیارد ریال از دیگر طرح های است که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی اظهار داشت: از این اعتبارات مبلغ 128 میلیارد ریال در شهرستان اردبیل، مبلغ 30 میلیارد ریال در شهرستان خلخال، 21 میلیارد ریال در شهرستان کوثر، 21 میلیارد ریال در شهرستان نیر، 31 میلیارد ریال در شهرستان سرعین، 42 میلیارد ریال در شهرستان نمین، 55 میلیارد ریال در شهرستان مشگین شهر، 31 میلیارد ریال در شهرستان گرمی، 27 میلیارد ریال در شهرستان بیله سوار و 69 میلیارد ریال در شهرستان پارس آباد در پروژه های مطرح شده هزینه شده است.

کد خبر 961322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha