انجام ۲۱۱ مورد بازرسی از کارخانجات تولید مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی

اسد بیگی با اشاره به استمراد نظارت و بازرسی از مراکز تولیدی، گفت: طی سال جاری ۲۱۱ مورد بازرسی از کارخانجات تولید مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی لرستان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محسن اسد بیگی» امروز(27 مرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح بازرسی از کارخانجات تولید مواد غذایی و آرایشی با رویکرد تقویت تولید و بهبود کیفیت در دست اقدام است.

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۱ مورد بازرسی از سطح کارخانه‌های مواد غذایی و مواد آرایشی بهداشتی این استان انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه نظارت بر مواد غذایی و آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو در طول سال ادامه دارد، اظهار داشت: از مجموع بازرسی های به عمل آمده تعداد ۱۴۹ بازرسی در سطح عرضه محصولات، تعداد ۴۰۰ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و بهداشتی آرایشی، تعداد ۷۷ استعلام از محصولات غذایی بهداشتی و آرایشی و صدور ۵۳ مورد پروانه برای محصولات فوق الذکر انجام شده است.

 

اسد بیگی اظهار کرد: در مجموع تعداد ۱۴ مورد گشت مشترک با ادارات ذیصلاح، در راستای وظایف نظارتی به عمل آمده است.

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: حاصل این گشت‌های مشترک نظارتی ۸۴ مورد مواد توقیفی به وزن ۷۳۴۱۳ کیلوگرم، ۱۳۲ مورد مواد معدومی به وزن ۷۶۴ کیلوگرم بوده است.

کد خبر 961354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha