حفظ سلامت مردم در ماه محرم اولویت دارد

حیدری با بیان این که اصل بر حفظ سلامت مردم است، گفت: ماه محرم ماه معرفت و شناخت بیشتر است، باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باری از دوش جامعه پزشکی برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا حیدری» امروز دوشنبه (27 مرداد) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، گفت: هفته دولت را در پیش داریم؛ ما در مدیریت شهری تعامل خوبی با نماینده عالی دولت در خراسان رضوی داریم و از ظرفیت دولت استفاده می‌کنیم؛ دولت از ظرفیت‌های مختلف نظیر اوراق مشارکت برای حمایت از مدیریت شهری مشهد استفاده کرده که قابل تقدیر است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: این شورا به سال چهارم فعالیت خود ورود کرده است و امیدواریم در یک سال باقیمانده بتوانیم کاستی‌ها را برطرف کنیم؛ افزایش سرمایه اجتماعی در مدیریت شهری و حس تعلق شهروندی از مهمترین رویکردهای شورای پنجم است؛ در شرایط سخت اقتصادی، شهر همچنان زنده و پویا می باشد و فعالیت‌های عمرانی در جریان است.

 

وی با بیان این که این پویایی، امیدآفرین است؛ ادامه داد : سالروز کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ نزدیک است؛ این کودتا از مصادیق دخالت مستقیم آمریکا در امور ایران است که خود آمریکا نیز به آن اذعان داشته است؛ در چند روز گذشته طرح جدید آمریکا در شورای امنیت به شکست انجامید که این اتفاق محصول ایستادگی رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران و تحمل سختی‌ها است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که ماه محرم ماه معرفت و شناخت بیشتر است؛ گفت: این روزها ایثارگری و از خودگذشتگی جامعه پزشکی به اوج خود رسیده است؛ باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باری از دوش جامعه پزشکی برداریم؛ توجه به پروتکل های بهداشتی موضوع مهمی است، اصل بر حفظ سلامت مردم است که امر واجبی است.

 

 

کد خبر 961461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha