سپاه از آرمان ها، اهداف و  دستاوردهای انقلاب اسلامی، پاسداری می کند

رحیمی گفت: سپاه از آرمان ها، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، پاسداری می کند و در این حوزه با تبعیت از فرامین فرماندهی کل قوا گام‌های بزرگی را برداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (دوشنبه 27 مرداد) در آئین تودیع و معارفه فرماندهان سپاه فجر استان فارس گفت: سپاه نقش مهمی در حفظ نظام دارد و به گفته امام راحل، اگر سپاه نبود، کشور نیز نبود.
 
استاندار فارس افزود: پاسداری مفهوم و دامنه گسترده ای را در بر می گیرد که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی اضافه کرد:سپاه از آرمان ها، اهداف و  دستاوردهای انقلاب اسلامی، پاسداری می کند و در این حوزه با تبعیت از فرامین فرماندهی کل قوا گام‌های بزرگی را برداشته است.
 
رحیمی با تقدیر از تلاش فرماندهان سپاه در فارس بیان کرد: سردار «غیاثی» به عنوان یک فرمانده انقلابی در عرصه های مختلف در دوران مسئولیت خود به عنوان فرمانده سپاه فجر فارس، اقدامات ارزشمندی انجام داد که قابل تقدیر و تشکر است و همواره به عنوان مشاوری با ایمان در شورای تامین استان نیز هواره حضور یافته است.
 
وی ادامه داد: اقدام کم نظیر سردار «غیاثی» برای انتقال تجارب عملی و علمی و جانشین پروری برای خالی نماندن سپاه فجر فارس از فرمانده برای آینده نیز اقدام ارزشمندی است.

رحیمی ضمن تبریک به فرمانده جدید سپاه فجر استان گفت: سردار «بوعلی» با شناخت موثر از استان و تجارب لازم خود در این جایگاه تجارب بیشتری کسب خواهد کرد و برای وی آرزوی موفقیت روز افزون داریم.
استاندار فارس تصریح کرد: فرماندهی جدید سپاه فجر همچون فرماندهی پیشین، خادم مردم و نظام و مطیع اوامر فرمانده کل قوا و حامی و همراه برگزاری مناسبات های مختلف استان فارس خواهد بود.

کد خبر 961507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha