فرمایش رهبری فصل الخطاب ما در برنامه های محرم است

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: فرمایش رهبری فصل الخطاب ما در برنامه های محرم و رعایت پروتکل بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نکا، حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» امروز ( 27 مرداد) در همایش و گردهمایی رهروان ولایت ویژه محرم در سالن ارشاد نکا که به همت اداره تبلیغات اسلامی و اوقاف برگزار شد، اظهار کرد: عزاداری برای امام حسین(ع) و یارانش و دلدادگی برای سرور و سالار شهیدان، در بین تمام موجودات وجود دارد اما باید حساب شده باشد.

 

امام جمعه نکا افزود: در شرایط بسیار سختی در رابطه با ویروس کرونا قرار داریم و شایسته نیست در چنین شرایطی اجتماعات همچون همیشه برگزار شود و لذا باید عزاداری ها در محرم برگزار شود اما حساب شده باشد.

وی با اعلام اینکه همه عالم و موجودات در عزای امام حسین(ع) و یارانش در محرم عزدارا است، یادآور شد: همه موجودات متاثر از شهادت امام حسین(ع) است و نمی توان از این غم عظما به راحتی گذشت.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: فرمایش رهبری فصل الخطاب ما در برنامه های محرم و رعایت پروتکل بهداشتی است و برنامه های محرم هم باید براساس دستور العمل های بهداشتی اجرایی شود تا آسیبی بر کسی وارد نشود.

امام جمعه نکا همچنین با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود کرونا، عزاداری ها همچون گذشته در محرم میسر نیست، خاطر نشان کرد: دسته روی ها و اطعام دهی و همه مواردی که تا سال گذشته در محرم انجام می شد امروز متاثر از کروناست و باید با دقت بیشتری و با رعایت بهداشت و حفظ سلامت مردم اجرایی شود .

کد خبر 961546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha