اعضای کانون نورالمهدی(عج) با آزاده جنگ تحمیلی دیدار کردند

اعضای کانون نورالمهدی(عج) و پایگاه مقاومت بسیج شهید مورخی با بهرام بنی خدمت آزاده سرافراز جنگ تحمیلی دیدار و از وی تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اعضای کانون نورالمهدی(عج) و پایگاه مقاومت بسیج شهید غلامرضا مورخی امروز(سه شنبه، ۲۸ مرداد) با بهرام بنی خدمت آزاده سرافراز جنگ تحمیلی دیدار و از وی تجلیل کردند.

 

«سالار هرمزپور» در این دیدار اظهارکرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر، کمترین کاری است که می توان در برابر حماسه‌های عظیم و به یادماندنی که شهدا و جانبازان و آزادگان خلق کردند، انجام داد.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مورخی گفت: در جريان هشت سال دفاع مقدس اين رزمندگان بودند که از کيان ايران اسلامی دفاع کردند و اکنون وظيفه ماست که به پاسداشت اين ايثارگری با ديدار و تجليل از اين عزيزان بتوانيم گوشه ای از زحمات آنان را جبران کنيم.

 

«جهانبخش جاویدان» نیز در این دیدار اظهارکرد: آزادگان سال های سخت اسارت را برای اعتلای کشور و رضایت پروردگار به جان خریدند و در زمان اسارت دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) مسجد امام سجاد(ع) بندر آستارا افزود: دیدار با خانواده‌ های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه عزت و سربلندی است و نقش به ‌سزایی در افزایش و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری دارد.

 

جاویدان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری خانواده شهدا و آزادگان چشم و چراغ کشور هستند و باید از کسانی که رزمندگان شهید و شهدای والا مقامی را تقدیم اسلام و انقلاب کردند، دلجویی شود تا احساس تنهایی نکنند.

 

گفتنی است، در این دیدار صمیمانه نیز بهرام بنی خدمت آزاده سرافراز جنگ تحمیلی خاطراتی از دوران سخت و طاقت فرسای اسارت را برای حاضرین بیان کرد.

کد خبر 961655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha