حرکت‌های جهادی ریشه در تفکر مدیریت انقلابی دارند

شهریاری حرکت‌های جهادی را ریشه در تفکر مدیریت انقلابی و نشانه بارز پویایی مدیریت جهادی دانست و گفت: محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقشار محروم از ماموریت‌های جدید گروه‌های جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حامد شهریاری» امروز (سه‌شنبه 28 مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقشار محروم از ماموریت‌های جدید گروه‌های جهادی است.

 

رئیس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان تصریح کرد: در دهه چهارم انقلاب اسلامی تفکر مدیریت جهادی از دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی است و توانسته بسیاری از مشکلات را حل کند.

 

وی با بیان اینکه این قرارگاه اولویت اصلی خود را حل مشکلات مناطق حاشیه‌نشین و توانمندسازی ساکنان این مناطق قرار داده است افزود: بسیاری از مشکلات امروز جامعه با دخالت گروه‌های جهادی و تفکر مدیریت جهادی حل می‌شود.

 

شهریاری ادامه داد: برنامه‌ریزی و حرکت بر اساس یک برنامه کاری حساب شده می‌تواند نقش مهمی در توفیق گروه‌های جهادی و حرکت‌های جهادی داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه گروه‌های جهادی فعالیت مناسبی در خوزستان و در زمینه حل مشکلات آن دارند و امروز این استان به پایتخت گروه‌های جهادی تبدیل شده است اضافه کرد: گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف می‌توانند ورود کنند و برکات بسیاری را به همراه داشته باشند.

 

رئیس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان یاد آور شد: وجود تفکر مدیریت جهادی در جنگ و پس از آن در دوران تحریم ثمرات و آثار مثبتی را برای کشور داشته است.

 

کد خبر 961680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha