توزیع ماسک و آب معدنی در میان هیات های مذهبی در ماه محرم

صادقی از طرح پویش نذر ماسک و آب معدنی به همت قرارگاه شهید شاطری خبر داد و گفت: به همراه پویش نذر ماسک دستورالعمل های بهداشتی به شکل پروتکل برای رعایت شرایط ایمنی و بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا در میان هیئت های مذهبی توزیع می شود.

«محمد جواد صادقی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد طرح پویش نذر ماسک و آب معدنی در ماه محرم برای عزادارن امام حسین (ع) گفت: در راستای برگزاری عزاداری اهل بیت (ع) برای رعایت پروتکل های بهداشتی پویش ماسک، نذری و آب معدنی آغاز می شود که در این طرح کسانی که می خواهند در این پویش شرکت کرده و نذر خود را ادا کنند، می توانند نذری خود را اعلام کرده و مبلغ آن را پرداخت کنند و سپس از طریق گروه های مشخص شده ماسک و آب معدنی تهیه و در میان هیئت های مذهبی توزیع می شود.

 

  مسئول قرارگاه جهادی شهید شاطری افزود: ماسک ها و آب معدنی در مناطق محروم تهران و هیئت های مذهبی در سطح شهر توزیع می شود.

 

صادقی اظهار کرد: پویش ماسک و نذر آب معدنی از ابتدای ماه محرم آغاز می شود. به همراه پویش نذر ماسک دستورالعمل های بهداشتی به شکل پروتکل برای رعایت شرایط ایمنی و بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا در میان هیئت های مذهبی توزیع می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین پرچم های مشکی عزاداری امام حسین (ع) با عنوان طرح هر خانه یک حسینیه به تعداد محدود در محلات مختلف تهران توزیع می شود. این پرچم ها به منازلی که افراد آنها کهولت سن داشته و نمی توانند در اجتماعات عزاداری حاضر شوند، اهدا می شود.

 

صادقی افزود: ماسک هایی که برای توزیع در میان هیئت های مذهبی در نظر گرفته می شود با وجوه دریافتی از خیرین و نیکوکاران به شکل آماده خریداری می شود و در صورتی که از خیرین یقین کامل در سلامت ماسک ها داشته باشیم، ماسک های تهیه شده آنها را نیز می پذیریم.

 

محمد جواد صادقی، مسئول قرارگاه جهادی شهید شاطری  در مورد مدت زمان طرح پویش نذر ماسک و آب معدنی تصریح کرد: این طرح تا اربعین ادامه دارد و در دهه اول روزانه در میان هیئت های عزاداری توزیع می شود و پس از دهه اول به شکل هفته ای دو مرتبه توزیع می شود.

 

وی در مورد کمک های مومنانه و فاز دوم این کمک ها با بیان اینکه  بسته های معیشتی به شهرستان های محروم استان تهران اهدا می شود تصریح کرد: در ماه محرم نیز به شکل محدود کمک های مومنانه به شکل بسته های معیشتی تهیه شده که در کنار آن بسته های لوازم التحریر برای آغاز سال تحصیلی نیز در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد. این بسته ها در شهرهای شلمچه و خرمشهر نیز توزیع می شود. آغاز مرحله جدید کمک های مومنانه از 10 شهریور آغاز و 1200 بسته معیشتی به همراه لوازم التحریر به خانواده های نیازمند اهدا می شود.

 

 

کد خبر 961838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha