یزد، استان برگزیده فهما در حوزه «فضای مجازی و رسانه» معرفی شد

حجت الاسلام ارزانی از برگزیده شدن یزد به عنوان یکی از استان های هشت گانه برتر رویداد ملی فهما در بخش «فضای مجازی و رسانه» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی» ظهر امروز در نشست برخط خود با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و اعضای ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، از انتخاب استان یزد به عنوان استان های برگزیده و برتر هشت گانه در رویداد ملی فهما خبر داد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور گفت: به لطف خدا استان یزد جز استان های ویژه ما است به این معنا که جایگاه خاصی در فرهنگ و هنر کشور دارد.

وی افزود: استان یزد، خود را در پایتخت فهما نشان داد و در حوزه فضای مجازی جایگاه خاص داشت و رتبه اول کشور را کسب کرد.

حجت الاسلام ارزانی بیان کرد: ما پایتخت فرهنگی مساجد ایران را به استانی ارائه می کنیم که در هشت عرصه نماینده داشته باشد اما در هر زمینه نیز استان برگزیده داریم.

وی افزود: در میان هشت عرصه، فضای مجازی برای ما اهمیت بیشتری دارد و در زمان شیوع ویروس کرونا نیز تمرکز ما در این زمینه بود .

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور گفت: امسال نیز بحث فضای مجازی ما قوت گرفته و امیدواریم در این زمینه نیز استان بتواند گام های موثری بردارد.

وی با اشاره به طرح ملی فهما گفت: ما این طرح را تا 1404 طراحی کرده ایم که امیدواریم بر این اساس پایش درست فعالیت کانون ها دارشته باشیم و حمایت داشته و ارتباط بین کانون ها داشته باشیم.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور بیان کرد: این انتخاب پس از داوری آثار ثبت شده در سایت بچه های مسجد توسط کانون های سراسر کشور در زمینه های مختلف همایش ها و برنامه ها، کارگاه های آموزشی، طرح های ملی و استانی و ثبت ایده ها و عملکرد خلاقانه کانون ها صورت گرفته است.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور  به آغاز دومین دوره رویداد ملی فهما اشاره کرد و گفت: : دومین دوره این رویداد از نیمه دوم سال 1400 بعد از محرم و صفر و همزمان با هفته وحدت آغاز می شود و کانون ها تا پایان سال فرصت دارند تا در محورهای تعیین شده با یکدیگر به رقابت بپردازند و در پایان سال پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران برای سال 1401 بر این اساس تعیین شود

کد خبر 961911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha