اختصاص بیش از ۱۲ میلیارد تومان برای ساخت سد آقدکش در آق قلا

​حسینی گفت: ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات حوادث برای ساخت سد آقدکش شهرستان آق قلا اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحسن حسینی» عصر امروز (سه شنبه 28 مرداد) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: از اعتبارات ملی تقریبا 200 میلیارد تومان به آب منطقه ای استان گلستان تخصیص یافته است که از این میزان تاکنون 170 میلیارد تومان جذب شده است.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان ادامه داد: جذب 85 میلیارد تومان از اعتبارات باقی مانده است که 27 میلیارد تومان برای سد نرماب و جابه جایی روستاهای بالا دست این منطقه بود که باید به بنیاد مسکن این اعتبارات تخصیص اعتبار شود.

 

حسینی متذکر شد: 25 میلیارد تومان از اعتبارات جذب نشده آب منطقه ای استان گلستان مربوط به بدهی های استان و کارهای انجام شده است که بخشی مربوط به زهکشی است که اسناد خزانه و مقداری از آن به سد آقدکش که یکی از طرح های حادثه ای در استان است در نظر گرفته شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: 33میلیارد تومان اعتبارات حوادثی برای آب منطقه ای گلستان در نظر گرفته شده است و تا شهریور پروژه های ما به پایان خواهد رسید و این اعتبارات جذب خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان تاکید کرد: کل اعتبارات آب منطقه ای استان گلستان در سال گذشته 570 میلیارد تومان در نظر گرفته شده اما از این میزان 256 میلیارد تومان تخصیص اعتبار شده است که جذب 85 میلیارد تومان از این اعتبارات باقی مانده است.

 

حسینی متذکر شد: 12 میلیارد و 500 میلیون تومان از اعتبارات حوادث برای ساخت سد آقدکش شهرستان آق قلا اختصاص یافته است که مناقصه آن مقداری طولانی شده است و مشکل عمده ما ویروس کرونا بود که باعث شد اقدامات ما مقداری عقب بیفتد.

 

کد خبر 961949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha