تجلیل از خانواده شهیدان امین الهی و محب الشاهدین در سمنان برگزار شد

با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هشتمین هفته برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم از خانواده شهیدان« محمدباقر امین الهی و محمدمهدی محب الشاهدین »در سمنان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، این مراسم با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و جمعی از مسئولان، روحانیون و خانواده معظم شهدا در مسجد الزهرای سمنان برگزار شد.

 

محمدحسن امین الهی پدر شهید محمدباقر امین الهی و نیز علی محب الشاهدین برادر شهید محمدمهدی محب الشاهدین در این مراسم به بیان گوشه ای زندگی، خاطرات و ویژگی های اخلاقی این شهیدان پرداختند.

 

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیر و رئیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز در این مراسم با تجلیل از مقام شهیدان و صبر و بردباری خانواده معظم شهدا، در خصوص جایگاه سمنان در دوران دفاع مقدس، مقام شهیدان و نیز برنامه ملی سه شنبه های تکریم و نقش هنرمندان و عکاسان در دوران دفاع مقدس سخنانی بیان کردند.

 

شهیدانی که در سمنان از آنان و خانواده آنها تجلیل شد علاوه بر ایثار و جانفشانی در دوران دفاع مقدس، در عرصه هنرهای مختلف از جمله عکاسی، تئاتر و نویسندگی نیز دارای مهارت و آثاری بودند.

 

کد خبر 962089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha