کمک ۲۰ میلیارد تومانی فعالان اقتصادی گلستان در ایام کرونا

چوپانی گفت: اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان گلستان در شرایط کرونا نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان برای سلامت مردم کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد چوپانی» صبح امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی هفته دولت در استان گلستان اظهار کرد: در عرصه فعلی مدیرانی که اهل ریسک هستند آبروی خود را به خطر می اندازند و گاهی وقت ها مورد بی مهری قرار می گیرند.

 

رئیس اتاق بازرگانی گلستان با بیان اینکه باید از مدیران ریسک پذیر و موقعیت و جایگاه آنها دفاع شود، متذکر شد: از مدیران درخواست می کنیم که تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی انجام دهند و به عنوان بخش خصوصی در کنار دولتمردان قرار خواهیم داشت.

 

چوپانی بیان کرد: اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان گلستان در شرایط کرونا نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان برای سلامت مردم کمک کردند.

 

وی افزود: دولت جمهوری اسلامی در سطح بین المللی توانست یک رای علیه آمریکا بگیرد و طرح تحریم های نظامی در سازمان ملل بر علیه جمهوری اسلامی مصوب نشد.

 

رئیس اتاق بازرگانی گلستان خاطرنشان کرد: دادگاه بین المللی نیز در روز گذشته رای به نفع دولت لبنان صادر کرد و این نشان می دهد که تعاملات بین المللی به سمت حق گرایی حرکت می کند.

 

چوپانی متذکر شد: باید مجلس، دولت بخش خصوصی با یک نگرش واحد و مخرج مشترک برسند تا رفتار آنها نسبت به جامعه هم افزایی داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه باید هر مدیری که در این شرایط خطر و ایثار می کند مدال بدهیم، افزود: سرمایه گذاران با سرمایه گذاری مجدد در تلاش هستند که در این شرایط به دولت کمک کنند.

 

چوپانی بیان کرد: از تمامی مدیرانی که با وجود آنکه مورد بی مهری قرار می گیرند اما با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی مساعدت دارند تشکر می کنم.

 

 

 

 

کد خبر 962163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha