ارائه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم ضروری است

ولی زاده با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت، گفت: گزارش عملکرد یک دستگاه در موفقیت های آتی آن راهگشاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «قاسم ولی زاده» امروز(29 مرداد) درجلسه هماهنگی تهیه گزارش اقدامات دستگاههای اجرایی استان با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت، اظهار داشت: ارائه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم در طول هفته دفاع مقدس ضروری است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به ضرورت مستندسازی و ارائه گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی افزود:: بحث مستند سازی فعالیتها به صورت تجربه نگاری و یا گزارش عملکرد مربوط به هر سازمان یا افراد حاوی نکات خاص و ارزنده ای است.

 

وی افزود: اگر کسی اطلاعی از وظایف و ماموریت های یک سازمان نداشته باشد با خواندن گزارش عملکرد می تواند اطلاعاتی را به دست آورده و دستگاه را بشناسد و بر اساس اصل تجربه نگاری مطالعه این گزارشات می‌تواند در موفقیت های آتی راهگشا باشد.

 

ولی زاده خاطرنشان کرد با مطالعه عملکرد سازمانها می توان از تجربیات موفق آنها استفاده و از تجربه های نادرست پرهیز کرد و انها را اصلاح کرد. 

 

وی اظهار کرد: دولت در سال پایانی دوم خود به چند جهت نیاز به تدوین گزارش دارد که ما سه نوع تدوین گزارش را در دستور کار داریم که این گزارش ها صرف نظر از انعکاس  فعالیت های مهم یک دستگاه به عنوان یکی از اسناد در دوره های بعدی  و بعنوان یک برنامه موفق، موثر و اجرا شده مورد توجه قرار می‌گیرد. 

 

ولیزاده خاطرنشان کرد: تهیه گزارش عملکرد یک دستگاه در شرایط غیر معمول مثل شرایط جنگ و سایر شرایط سخت یک اقدام ارزشمند است. 

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی منابع انسانی ابراز امیدواری کرد:دولت با موفقیت از شرایط سخت کرونایی عبور کند و شاهد رشد در عرصه‌های سیاسی ، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه باشیم.

کد خبر 962190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha