ضرورت توجه رسانه ها به افزایش امیدآفرینی در جامعه

پارسا با بیان اینکه رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در بخش‌ها و حوزه های مختلف دارند گفت: امیدآفرینی در جامعه با توجه به دستاوردهای انقلاب در رسانه ها مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی پارسا» امروز(چهارشنبه، ۲۹ مرداد) در نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه گیلان در سالن اقشار بسیج اظهارکرد: رسانه‌ها در توسعه و فرهنگ‌سازی جامعه نقش ارزنده‌ای دارند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه نقد عملکردها اگرچه موثر و ضروری است اما نباید مخرب باشد گفت: انتقادات و پیشنهادات رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف نظام و دولت دارد.‌


پارسا به اهمیت بیانیه گام دوم اشاره و تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری به مطالعه همگانی آن تاکید دارند، جز معدود بیانیه‌هایی است که تاکید بر مطالعه دقیق آن شده و این نشان از اهمیت بیانیه است.


وی ادامه داد: بعد از انقلاب شاهد پیشرفت های چشمگیری بودیم که انتشار اخبار توسعه جامعه در حوزه‌های مختلف نقش تاثیرگذاری در امیدآفرینی دارد.

 

مسئول بسیج رسانه گیلان خاطرنشان ساخت: امید آفرینی با قلم شیوای خبرنگاران با توجه به توسعه های صورت گرفته بعد از انقلاب مهیا می‌شود.

 

«سجاد ستوده» نیز در این نشست با توجه به هفته دولت اظهار کرد: رسانه ها در هفته دولت نقش امیدآفرینی داشته باشند.


مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان  با بیان اینکه در این هفته رویکردهای بومی و محلی گیلان مورد توجه قرار گیرد گفت: با توجه به اینکه رسانه های غربی درصدد ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند در این راستا رسانه های داخلی وظیفه خطیری عهده دار بوده و بایستی به مقابله برخیزند.


ستوده خاطرنشان کرد: از اوایل انقلاب تاکنون شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در کشور بودیم و یکی از وظایف خبرنگاران است که آن را به صورت گزارش ویژه و یا خبر در فضای مجازی و رسانه انعکاس دهند.


مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه انعکاس پیشرفت‌ها در بخش‌های مختلف تولیدی، علمی و صنعتی و .... در جامعه امیدآفرینی را افزایش می‌دهد تصریح کرد: رسانه‌ها در هفته دولت به این مقوله مهم توجه داشته و دستاوردهای انقلاب و دولت را در هفته دولت بیش از پیش انتشار دهند.


در پایان هر یک از اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه گیلان انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای درج مطالب در رسانه ها را عنوان کردند.

کد خبر 962225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha