نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها با جدیت دنبال شود

امام جعه شهرستان دهلران گفت: افزایش قیمت میوه و تره بار در شهرستان دهلران فراتر از استان های همجوار است و باید مسئولان مرتبط نظارت جدی بر بازار وکنترل قیمت را دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» ظهر امروز(۲۹ مرداد) در نشست  شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با حضور فرماندار، فرمانده سپاه دهلران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: افزایش قیمت ها در شهرستان دهلران باعث شده مردم نتوانند مایحتاج خود را تهیه کنند چرا که گران فروشی به خصوص در بحث میوه و تره بار کاملا مشهود است که پذیرفتنی نیست.

 

وی گفت: در آستانه ماه محرم هستیم و باید عزاداری ها به صورت خاص با رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار شود و نباید مراسمات به گونه ای باشد که سلامت شهروندان را به خطر بیاندازد، در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی برای ساماندهی هئیت های مذهبی و عزاداری اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام داده است.

 

امام جمعه دهلران با انتقاد شدید از عدم نظارت بر کانال های تلگرامی و فضای مجازی در شهرستان دهلران، گفت: متاسفانه شاهد تبلیغات در برخی کانال های فضای مجازی در سطح شهر هستیم که غیر قابل پذیرش است و باید نهادهای متولی با گردانندگان این کانال ها برخورد کنند.

 

حجت‌الاسلام موسوی به اهمیت امر به معرف و نهی از منکر اشاره کرد  و افزود:حجاب و عفاف از موضوعات بسیار مهمی است که باید نهادهای مرتبط در بحث فرهنگ سازی اقدام کنند.

 

امام جمعه دهلران ایجاد پویش های مردمی حجاب و عفاف و استفاده درست از فضای مجازی را یک ضرورت برای جامعه ذکر کرد و یادآور شد: در ایام محرم با ایجاد پویش های حجاب و عفاف در فضای مجازی بستری فراهم شود تا این فریضه مهم در جامعه توجه جدی تری صورت گیرد.

 

حجت‌الاسلام موسوی گفت: تجلیل از مصلحان و معتمدان در شهرستان با توجه به نقش آن ها در حل فصل مسایل اجتماعی امری ضروری است که باید مورد توجه اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرار گیرد.

 

وی با اشاره به ایام محرم بر فضا سازی در این خصوص تاکید کرد و گفت: متاسفانه هنوز فضا سازی مناسبی برای برگزاری ماه محرم در سطح شهرستان از سوی مسئولان مرتبط صورت نگرفته است و ضرورت دارد که ادارات مرتبط به وظیفه خود توجه کنند.

 

 

کد خبر 962404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha