تقویت روحیه مطالبه‌گری در جامعه/ برگزاری هشتگ عمومی «بی تفاوت نباشیم»

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان بر تقویت روحیه مطالبه گری تاکید کرد و گفت: امسال برنامه های هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر با هشتگ عمومی «بی تفاوت نباشیم» برگزار می شود.


به گزارش خبرگزاری شبستان محسن اکبری در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان  به تشریح برنامه های هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت:  امسال شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر نهضت حسینی، مطالبه گری و فرهنگ سازی  است و در روز جمعه اولین روز هفته امر به معروف و نهی از منکر که تشکل های مردمی و نظارت همگانی نام گرفته  در نماز های جمعه به این فریضه الهی پرداخته خواهد شد.

اکبری  سلامت اداری و مبارزه با مفاسد را عنوان دومین روز این هفته اعلام کرد و گفت:  در این روز با نماینده ولی فقیه و اعضای شورای امر به معروف با  اعضای ستاد در شهرستان ها  جلسه خواهیم داشت.
 وی گفت: سومین روز هفته مسئولیت اجتماعی و نظارت بر حاکمیت   نام دارد که نشست با گروه های جهادی و سمن های بسیجی را خواهیم داشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان  گفت: در چهارمین روز هفته که  امر به معروف نهی از منکر و مطالبه گری نام دارد تجلیل از الگوهای برتر مطالبه گری را خواهیم داشت همچنین  گروه های جهادی که برای اولین بار مجوز امر به معروف و نهی از منکر گرفتند نیز تجلیل می شوند.

وی امر به معروف و نهی از منکر و رسالت رسانه را شعار پنجمین روز هفته اعلام کرد و گفت: کمپین من هم امر به معروف می کنم را معرفی می کنیم همچنین رونمایی از سامانه آموزش فضای مجازی امر به معروف و نهی از منکر را خواهیم داشت.

اکبری بیان کرد: در ششمین روز از هفته، که امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ سازی و  مطالبه گری نام دارد نشست  با  اصناف بخش های تجاری و صنعتی و  نشست با حضور یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یکی از مساجد را خواهیم داشت، نشست خواهران با موضوع مطالبه گری و تحکیم خانواده و برگزاری شب شعر عاشورایی با مضمون محرم را خواهیم داشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان  گفت: هفتمین روز از هفته، امر به معروف و جهاد  نام دارد که  تجلیل از خانواده شهدای امر به معروف و نهی از منکرغبار روبی از مزار شهدای مدافعین سلامت را خواهیم داشت.

کد خبر 962446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha