ضدعفونی مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

علیرضایی گفت: کتابخانه و مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) شهر کیان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم توسط فعالان کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) شهر کیان ضدعفونی و گندزدایی شد.

«فاطمه علیرضایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) با مشارکت هیئت امنا و بسیج کتابخانه و مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) شهر کیان را در ماه محرم، هر روز برای پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی می کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) شهر کیان بابیان اینکه همه شرایط برای برگزاری عزاداری های ماه محرم آماده شده است افزود: سخنرانان ویژه ای برای حضور در عزاداری و سخنرانی پیرامون فلسفه قیام عاشورا حضور خواهند داشت.

 

وی با اشاره به اینکه آیین سینه زنی و زنجیرزنی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در فضای بیرون مساجد برگزار می شود افزود: در دهه اول محرم از مداحان اهل بیت (ع) برای مداحی در عزاداری های امام حسین (ع) دعوت شده است.

 

علیرضایی ادامه داد: امسال توزیع نذری های ماه محرم به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع شده است و این کمک ها در قالب بسته های معیشتی جمع آوری و بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) شهر کیان ادامه داد: توزیع ماسک و دستکش های یکبارمصرف برای مقابله با ویروس کرونا بین مردم از دیگر اقدامات بهداشتی کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) است.

 

 

 

کد خبر 962574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha