مسابقه «مسجد قرارگاه مکتب حسینی» برگزار می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: مسابقه «مسجد قرارگاه مکتب حسینی» همزمان با روز جهانی مساجد و دهه اول محرم با محوریت عکس، پیام کوتاه، نقاشی و دلنوشته برگزار می شود.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه «مسجد قرارگاه مکتب حسینی» همزمان با روز جهانی مساجد و دهه اول محرم با محوریت عکس، پیام کوتاه، نقاشی و دلنوشته برگزار می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را در موضوع های مسجد، جایگاه معنوی و کارکردهای آن در جامعه، هر خانه یک حسینیه و ثبت لحظات پرشور عزاداری خانوادگی، قرائت زیارت عاشورا در منازل، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، کمک های مومنانه و عزاداری کودکان و نوجوانان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ارسال کنند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: شرایط حضور در این مسابقه برای بخش عکس باید به صورت JPG باشد و فایل آن بیش از 2000 پیکسل نباشد، بخش پیام کوتاه باید 150 حرف باشد بخش نقاشی در یک صفحه A4 باشد و پس از عکس گرفتن از آن به دبیرخانه ارسال شود و بخش دلنوشته در یک صفحه A4 باشد و پس از عکس گرفتن از آن به دبیرخانه ارسال شود.

 

ملکی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان می توانند عکس، پیام کوتاه و عکس های گرفته شده از نقاشی و دل نوشته خود را به شماره 09147044991 در شبکه اجتماعی واتساپ، ایتا و گپ ارسال کنند.

 

وی افزود: به 3 برگزیده در هر محور از مسابقه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار اعلام داشت: آخرین مهلت ارسال آثار تا 13 شهریور ماه است.

کد خبر 962667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha