استرداد قسط سوم سرویس مدارس به ۲۵ هزار نفر از اولیای دانش آموزان در شیراز

قبادی گفت: ۲۵ هزار نفر از اولیای دانش آموزان در شیراز با ثبت نام در سامانه، موفق به تسویه حساب و دریافت قسط سوم واریزی سرویس مدارس شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا قبادی»، امروز (پنج شنبه 30 مرداد) از بازپرداخت مازاد سرویس دانش‌آموزان به حساب اولیای متقاضی خبر داد و به خبرنگاران گفت: با اولیای دانش‌آموزان متقاضی بازگشت قسط سوم سرویس مدارس شهر شیراز، تسویه حساب می شود.

مدیر مالی سرویس مدارس شهر شیراز افزود: این اقدام در پی تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا انجام گرفته است و برای بیش از ۴۶ هزار دانش‌آموز که نسبت به پرداخت قسط سوم هزینه سرویس خود اقدام کرده بودند به انجام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در پی تایید مصوبه کارگروه ماده ۱۸ توسط فرمانداری شیراز در ۲۹ خرداد 99، برای بازگشت مازاد پرداخت هزینه سرویس مدارس به اولیا، شماره حساب از اولیا دریافت شد.

قبادی تاکید کرد: اولیای دانش آموزان تا پایان تیر برای ورود به سامانه و ثبت درخواست و شماره حساب خود فرصت داشتند و می توانستند علاوه بر تقاضای استرداد وجه، درخواست نگه‌ داشتن مبلغ به عنوان اعتبار سال آینده سرویس دانش‌آموز را نیز انتخاب کنند.

وی ادامه داد: برای استرداد وجه به هماهنگی با حدود 30 بانک نیاز بود زیرا بیش از ۲۵ هزار نفر برای بازگشت وجه، درخواست خود را ثبت کرده بودند و خوشبختانه 25 هزار نفر وجه خود را دریافت کرده و تنها حدود 500 نفر دیگر باقی مانده اند.

قبادی اعلام کرد: عدم پرداخت برای نفرات باقی مانده نیز به دلیل اشتباه در وارد کردن اطلاعات خود در سامانه بوده است که هفته آینده فرصت ورود مجدد به سامانه و ثبت اطلاعات برای آنها فراهم خواهد شد.

کد خبر 962721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha