مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران به شیراز سفر کرد

«محمد رضایی»، مدیرعامل شرکت سهامی بیمه «ایران» به همراه عضو هیئت مدیره، معاونت برنامه ریزی و نوآوری، معاونت حقوقی و امور استان ها، مدیرکل بیمه های اتومبیل و مدیرکل حراست شرکت سهامی بیمه «ایران» به شیراز سفر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد رضایی»، مدیرعامل شرکت سهامی بیمه «ایران» به همراه عضو هیئت مدیره، معاونت برنامه ریزی و نوآوری، معاونت حقوقی و امور استان ها، مدیرکل بیمه های اتومبیل و مدیرکل حراست شرکت سهامی بیمه «ایران» به شیراز سفر کردند.

در اولین روز این سفر از پروژه ساخت پایانه خسارتی شرق شهر شیراز بازدید کردند و مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری فارس نیز از بیمه «ایران» برای خرید ساختمان برای شعب فسا و لامرد تقدیر کرد.

دیدار با بیمه گزاران عمده شرکت سهامی بیمه ایران استان فارس آخرین برنامه روز اول سفر این اعضا بود و در دومین روز سفر مدیرعامل این شرکت با استاندار فارس دیدار کرد که در این جلسه چالش های صنعت بیمه و راهکارهای برون رفت از آنها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

«عنایت الله رحیمی»، استاندار فارس در این دیدار از نقش و جایگاه شرکت سهامی بیمه «ایران» در صنعت بیمه استان و حمایت و ارایه خدمات تخصصی به هموطنان تشکر و قدردانی کرد.

همچنین در دومین روز این سفر، مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران و هیئت همراه با آیت الله «لطف الله دژکام»، امام جمعه محترم شیراز، دیدار کردند و در مورد جایگاه بیمه «ایران» در صنعت بیمه کشور و عملکرد ویژه این بیمه در استان فارس در سال های اخیر به تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است دیدار با حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، رئیس کل دادگستری استان فارس و بازدید از مجتمع امور بیمه ای استان فارس کارکنان مجتمع از دیگر برنامه های این سفر بود.

کد خبر 962783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha