راه و رانش مهمترین مشکل شرق مازندران است

رازجویان گفت: راه و رانش مهمترین مشکل شرق مازندران است و باید اعتبارات مناسبی در این بخش ها دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر «مهدی رازجویان» روز گذشته(30مرداد) در جلسه شورای اداری استان مازندران به میزبانی فرمانداری بهشهر در شرق مازندران اظهار کرد: فراهم کردن راه مناسب روستایی و همچنین راه جاده ای از نیازهای مهم شهروندان و هم استانی هاست و شرق مازندران هم در این بخش دچار برخی مشکلات است.

 

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود: آسفالت و بهسازی راه روستایی بهشهر، نکا و گلوگاه و همچنین تثبیت رانش ها از موارد مهمی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده و تخصیص اعتبارات در راه های مختلف روستایی شرق مازندران خاطر نشان کرد: در شهرستان نکا برای راه ارم به سوچلما نکا 2  میلیارد تومان  و برای  تجرخیل یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد و همچنین برای آسفالت راه یخکش به پاسند بهشهر هم 20 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

 

رازجویان با اشاره به برخی نقاط حادثه خیز در محورهای مختلف گلوگاه گفت: این راهها و نقاط حادثه خیز به استان اطلاع رسانی شود تا اعتبارات مناسب تخصیص یابد و همچنین احداث پل تیله نو هم از نیازهای مهم مردم منطقه و روستای تیله نو در گلوگاه است که  با توجه به اینکه در سیل از بین رفته است باید با اعتبارات خسارتی سیل برای این امر چاره اندیشی شود.

وی اظهار کرد: توسعه گردشگری در کاخ صفی آباد، مجموعه گردشگری عباس آباد و چشمه عمارت از مطالبات  مردم بهشهر در حوزه گردشگری است که تلاش داریم تا بسته فرهنگی شهر کهن بهشهر فراهم شود تا قدمت و کهن بودن  بهشهر به گردشگران ارائه شود.

 

رازجویان گفت: راه و رانش مهمترین مشکل شرق مازندران است و باید اعتبارات مناسبی در این بخش ها دیده شود.

کد خبر 962813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha