افتتاح ۵۲ پروژه عمرانی بندر آستارا در هفته دولت

لقمانی مقدم از افتتاح ۵۲ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه شهرستان آستارا در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «کامبیز لقمانی مقدم» امروز(پنجشنبه، ۳۰ مرداد) در نشست خبری با خبرنگاران که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو یار وفادار اسلام، انقلاب و حضرت امام خمینی(ره) بودند.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر مردان الهی بودند، افزود: این دو عزیز بزرگوار خادم به معنای واقعی بودند و از خدمتگزاری به مردم دست نمی‌کشیدند.

 

وی با اشاره به اینکه مردمی بودن شهیدان رجایی و باهنر نام آنان را در ذهن ها و قلب ها جاودان نگه داشته است، تصریح کرد: هر چند عمر این دو بزرگوار کوتاه بود اما نامشان در تاریخ زنده و جاودانه است.

 

لقمانی مقدم از افتتاح ۵۲ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه در شهرستان آستارا در طول هفته دولت خبر داد و اظهارکرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۷۸۰ میلیارد ریال در بندر آستارا به بهره برداری می‌رسد و طرح های توسعه روستایی، اشتغالزایی، برق رسانی، مسکن مددجویان، عمران شهری، مرز و بندر این شهرستان را شامل می‌شود.

 

معاون فرمانداری بندر آستارا گفت: سیلو، انبار، پست برق و محوطه سازی بندر با اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال احداث و تکمیل شده است و در هفته دولت با حضور استاندار گیلان افتتاح می شود.

کد خبر 962824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha