اجرای مرحله جدید «طرح مواسات» ویژه ماه محرم در کانون «امام صادق (ع)»

صادقی از اجرای مرحله جدید طرح «مواسات و همدلی» همزمان با ماه محرم ویژه نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از «کرونا» در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» خبر داد.

«محمدجواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، به اجرای مرحله جدید طرح «مواسات و همدلی» در راستای کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از «کرونا» اشاره کرد و گفت: کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» و مرکز نیکوکاری مسجد آماده دریافت نذورات و کمک های نقدی و غیرنقدی مردم در ایام محرم است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: با توجه به محدودیت های اعلام شده توسط ستاد ملی «کرونا« در خصوص نذورات، اقلام و اجناس تحویلی مردم به نیابت از آنها به صورت خام و یا بسته های معیشتی در اختیار نیازمندان و محرومان شناسایی شده قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه خیران می توانند به صورت نقدی و یا غیر نقدی کمک های خود را تحویل مراکز دریافت نذورات کنند، بیان کرد: نذورات غیر نقدی شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن،  حبوبات،  رب گوجه و... است.

 

صادقی با اشاره به نحوه پرداخت کمک ها نیز گفت: مردم می توانند کمک ها و نذورات نقدی خود را به شماره کارت های اعلام شده از سوی مرکز نیکوکاری مسجد واریز کنند.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت این کانون فرهنگی و هنری در ایام کرونایی، اظهار کرد: اعضای این کانون در شرایط حاکم بر کشور که به سبب بیماری «کرونا» به وجود آمده است فعالیت گسترده ای داشته اند به نحوی که از ابتدای شیوع این بیماری در راستای خدمات رسانی به مردم نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» به فعالیت های بچه های مسجد در شرایط شیوع ویروس «کرونا» اشاره کرد و گفت: گندزدایی و ضدعفونی معابر، خیابان ها و کوچه های مجاور مسجد، تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی در چند مرحله؛ تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و... از جمله فعالیت های اعضای این کانون فرهنگی و هنری در ایام شیوع بیماری «کرونا» بوده است.

 

کد خبر 962894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha