قرارداد  امارات و رژیم  صهیونیستی ننگی برای جهان اسلام و مسلمانان است

آیت الله حسینی به قرارداد بین امارات و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این قرارداد ننگی برای جهان اسلام و مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (۲۴ مرداد ماه) در خطبه نخست نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: شرط ایمان به پیامبر اسلام، ایمان به همه انبیاء الهی بوده و شرط مسلمان بودن، ایمان به همه کتب نازل شده بر پیامبران گذشته است.

 

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه نتیجه ایمان اجر و پاداش الهی است، گفت: انسانی که ایمان نداشته باشد، دچار انحراف، خطا و گناه خواهد شد.

 

وی یادآور شد: کسی که اهل تقوا و ایمان است، خداوند نور و راه صحیح انسانی و درست زندگی کردن را به او نشان می دهد و مورد عنایت ویژه خود قرار می دهد.

 

آیت الله حسینی به ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اشاره کرد و ادامه داد: فلسفه قیام حضرت ابا عبد الله الحسین (علیه السلام) امر به معروف و نهی از منکر و برافراشته کردن دین اسلام بعد از انحراف آن بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به ارزش های راه و روش حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: امام حسین (علیه السلام) با خون خود و اهل بیت باعث اعتلای اسلام شده است.

 

وی با بیان اینکه امروز دین، قرآن و شعائر دینی مدیون قیام حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) است، گفت: بنی امیه بالاترین منکر در زمان امام حسین (علیه السلام) بود و دشمنی فاسد و فاجر بر منبر پیامبر قرار گرفت که در اثر غفلت و انحراف و نادیده گرفتن حقوق مولا علی (علیه السلام) برای امامت مسلمین این انحراف به وجود آمد.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: زمانی که ستمگران، فاسدان و دین خدا دچار مشکل شد باید قیام‌ و ایستادگی کرد.

 

امام جمعه یاسوج به قرارداد بین امارات و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این قرارداد ننگی برای جهان اسلام و مسلمانان است.

 

وی با بیان اینکه تعصب در بین کشورهای عربی مرده است، یادآور شد: این حرکت نجات دهنده اسرائیل و امارات نخواهد بود و هر دو جنایت کردند و باید مجازات شوند.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه اسرائیل در غزه و فلسطین جنایت کرد و امارات در یمن جنایت کرده و خون های بسیاری توسط این دو کشور بر زمین ریخته شد، خاطرنشان کرد: هرگونه امضای قرارداد با رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناختن آنها خیانت است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اسرائیل مولود نامشروع و غاصب قبله نخست مسلمانان است و به طور یقین از بین خواهد رفت، گفت: مسلمانان باید بیدار شوند زیرا عادی سازی با اسرائیل، یعنی مشروعیت بخشیدن به این رژیم جعلی که این خطای بزرگ و حرکت بسیار خطرناکی است.

 

وی در ادامه، ضمن تاکید بر فعال سازی مساجد، اظهار کرد: باید از ظرفیت های مسجد در راستای امور فرهنگی، دینی و سیاسی استفاده کرد، زیرا نظام جمهوری اسلامی مولود مسجد است.

 

آیت الله حسینی به ۱ شهریور، روز پزشک اشاره کرد و عنوان کرد: خداوند متعال برای پزشک منزلت بالایی قرار داده و ما از کادر درمان و پزشکان که در ایام کرونا از سلامت مردم مراقبت کردند، تقدیر و تشکر می کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز هفته دولت، گفت: در دولت اسلامی اگر خدمت با تکیه بر مفاهیم ارزشمند الهی و اسلام باشد عبادت است.

 

وی گفت: امروز حکومت اسلامی و دولت در برابر دولت های مستکبر جهانی قرار دارد و حقانیت حکومت اسلامی زمانی که دشمنان با آن دشمنی می کنند، مشخص می شود.

کد خبر 962938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha