مسابقات حفظ قرآن کریم به میزبانی کانون فائزون شهر دشتک برگزار شد

رئیسان فرد از برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم به میزبانی کانون فائزون شهر دشتک خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات قرآنی ویژه بانوان و در سه رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال، ۱۱ تا ۱۲ سال و ۷ تا ۱۰ سال برگزار شد.

«فاطمه رئیسان فرد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: این مسابقات هرساله به همت کانون فرهنگی و هنری فائزون در سه رشته حفظ، ترتیل و صوت قرآن کریم برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فائزون مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر دشتک ادامه داد: در مسابقات حفظ قرآن کریم امسال ۴۰ نفر از خواهران حضور داشتند که غالبا در رشته ترتیل شرکت کردند.

 

وی ابراز کرد: این دوره از مسابقات قرآنی ویژه بانوان و در سه رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال، ۱۱ تا ۱۲ سال و ۷ تا ۱۰ سال برگزار شد.

 

رئیسان فرد گفت: مسابقات حفظ قرآن کریم در راستای نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب، ترغیب و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های قرآنی مساجد برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فائزون مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر دشتک ادامه داد: کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری در قالب ایجاد رقابت سالم، ارتقا سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی از جمله اهداف برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم به میزبانی کانون فائزون شهر دشتک است.

 

کد خبر 962947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha