دو باشگاه کتابخوانی در روستای قروچای راه‌اندازی شد

فرید حسین‌پناهی گفت: کانون فرهنگی هنری رئستای قروچای از توابع شهرستان دهگلان توانسته دو باشگاه کتابخوانی را در روستا راه‌اندازی کند.

فرید حسین‌پناهی مدیر کانون فرهنگی هنری دانش روستای قروچای در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: راه‌اندازی دو باشگاه کتابخوانی در روستاهای قروچای با ظرفیت سی نفر از برنامه‌های این کانون فرهنگی است که در روستای قروچای انجام شده است.

 

وی افزود: در ایام کرونا به دلیل رعایت حفظ سلامت کودکان و نوجوانان روستا سعی براین شد تا برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی ادامه یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی، اذان، احکام و احادیث نیز با عنوان شنه‌ی رحمت در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های این کانون فرهنگی بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری دانش روستای قروچای اضافه کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان این روستا با داستان نویسی و نقاشی از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط کانون یاد شده است.

 

حسین پناهی با اشاره به اینکه کودکان این روستا با ارسال نقاشی با موضوع مقابله با بیماری کرونا در جشنواره هنرهای خانگی شفا، جایزه ویژه هیات داوران این رویداد هنری را از آن خود کردند، اضافه کرد: این کودکان از سوی مسوولان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور فرماندار دهگلان تجلیل شدند.

 

وی در پایان از مسوولان خواست با افزایش فضای فرهنگی روستای قروچای و اهدای کتاب به این روستا زمینه افزایش مطالعه و فعالیت‌های فرهنگی در روستا را فراهم کنند.

کد خبر 962955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha