​همکاری برای توزیع نذورات مردم  بین خانواده های نیازمند بندرگزی

شموشکی گفت: کمیته امداد بندرگز با طرح اطعام و راه اندازی آشپزخانه های طبخ غذای گرم شرایطی را فراهم کرد تا نذورات مردم را به دست خانواده های نیازمند برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی اصغر شموشکی» عصر امروز(جمعه 31 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم شهر بندرگز و نوکنده و 24 روستای این شهرستان در امر دستگیری از نیازمندان و مستضعفان همراه کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) شهرستان هستند.

 

رئیس کمیته امداد بندرگز  ادامه داد: پیرو فرامین مقام معظم رهبری برای رزمایش کمک مؤمنانه در آستانه ماه محرم مرحله دوم پویش ایران همدل به پشتیبانی مردم خیراندیش شهرستان آغاز کردیم.

 

شموشکی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله علیه) شهرستان با طرح اطعام حسینی در  خدمت خیران است و با راه اندازی آشپزخانه های طبخ غذای گرم شرایطی را فراهم کردیم که نذورات مردم در ماه محرم بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

 

وی ابراز داشت: طرح احسان حسینی و تهیه کالاهای معیشتی و  مواد غذایی با همت خیران از دیگر برنامه های کمیته امداد شهرستان بندرگز به شمار می رود.

 

رئیس کمیته امداد بندرگز متذکر شد: این اطمینان خاطر نیز وجود دارد که در تهیه و توزیع این بسته های غذایی تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و  کمیته امداد شهرستان این تجربه را در ماه مبارک رمضان اندوخته است.

 

کد خبر 962976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha