فعالان کانون غدير، مسجد الزهرا (س) شهر بن را سیاه پوش محرم کردند

شور و شعور ماه محرم و ايام سوگواری امام حسین (ع)، پير و جوان را به عرض ارادت و دلدادگی سوق می دهد و در همين راستا، فعالان کانون فرهنگی هنری غدير مسجد الزهرا (س) شهر بن را سیاه پوش محرم کردند.

«عادل طادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: هرساله با فرارسیدن ماه محرم الحرام فعالان کانون فرهنگی هنری غدير ویژه برنامه های مختلفی برگزار می کردند اما امسال که شیوع ویروس کرونا آیین‌های عزاداری ماه محرم را تحت تاثیر قرار داده است، این ویژه برنامه ها با رعایت دستورات و پروتکل‌های بهداشتی همچون سال های گذشته در مسجد الزهرا (س) شهر بن برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد الزهرا (س) شهر بن ادامه داد: فعالان این کانون به همراه هیئت امنا و بسیج مسجد الزهرا (س) شهر بن در استقبال از ماه محرم خیابان ها و کوچه های محله را نیز سیاه پوش کرده اند.

 

وی ابراز کرد: نوشتن و نصب پارچه نوشته ها در ذکر مصائب اهل بیت (ع) در محوطه مسجد الزهرا (س) شهر بن و محله از دیگر اقدامات فعالان کانون فرهنگی هنری غدير برای استقبال از ماه محرم است.

 

طادی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری غدير با همکاری هیئت مسجد الزهرا (س) شهر بن با برپایی مراسم عزاداری و دعوت از مداحان مطرح استانی تا ساعاتی از شب به عزاداری می پردازند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد الزهرا (س) شهر بن ادامه داد: در راستای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک به نیازمندان با اهدای بسته های معیشتی و نذر قربانی در ماه محرم توسط کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد الزهرا (س) شهر بن ادامه دارد.

 

 

کد خبر 963074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha