هیئت های عزاداری پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

حجت الاسلام جعفرپور، با تأ:ید بر ضروروت زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی بین عزاداران و هیئت ها، گفت: در این زمینه هیئت های نظارت فعالیت دارند.

حجت الاسلام «صادق جعفر پور»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: ایام محرم فرصتی مناسب برای بصیرت بخشی و تقویت روحیه دشمن شناسی و استکبارستیزی است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری محرم طبق مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا، عنوان کرد: مراسم عزاداری در مکان های سرباز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک بین هیئت ها و عزاداران ضروری است و در این زمینه هیئت های نظارت فعالیت خواهند داشت.

 

حجت الاسلام جعفرپور از فعالیت 550 هیئت مذهبی ثبت شده در سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۷۰ مداح در شهرستان بروجرد ساماندهی شده اند.

 

وی بیان داشت: با توجه به شرایط حاکم در جامعه به علت شیوع ویروس کرونا مردم و هیئت ها می توانند نذورات خود را در قالب کمک مؤمنانه اهدا کنند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد یادآور شد: برای حفظ سلامتی مردم ساعت برگزاری مراسم عزاداری محدود بوده و برپایی موکب، ایستگاه صلواتی، جابه‌جایی هیئت‌ها، دسته روی واستفاده از طبل، سنج و وسایل مشابه ممنوع است.

کد خبر 963149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha