تعظیم فرماندار دهلران  درمقابل پزشکان و کادر درمان شهرستان دهلران

فرماندار دهلران گفت: کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در کشور هستند و شغل پزشكي مقدس و داراي جايگاهي رفيع در جامعه ما است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران، همزمان با روز پزشك «مجید عسگری» با حضور در بیمارستان شهدای دهلران در جمع پزشكان و متخصصان اين شهرستان، اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در کشور هستند و همه افراد جامعه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی به روند بهبود اوضاع کمک کنند.

 

وی تصریح کرد: مجاهدت های پزشکان و پرستاران در راه مبارزه با ویروس کرونا و از جان گذشتگی جهادگران عرصه درمانی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

 

فرماندار دهلران با تقدیر از پزشکان و پرستاران و کادر درمان این شهرستان، افزود: همه مردم و مسئولان  قدر دان زحمات این عزیزان هستند چرا که  پزشكان در سايه تلاش و همت خويش، سلامتي جامعه را تضمين كرده و افراد را از بند بيماري نجات مي دهند.

 

عسگری با اشاره به شهدای مدافع سلامت، گفت: قطعا عزیزانی که در راه خدمت به مردم در عرصه درمان براثر ویروس کرونا شهید شدند داری جایگاه بالایی در جامعه هستند چرا که با ایثار و از خودگذشتی که داشتند تا آخرین زمان حیات خود به بیمارن خدمت کردند تا بیماران خود را درمان کنند که ستونی است.

 

گفتنی است،در پایان این مراسم فرماندار دهلران با تعظیم در مقابل زحمات و تلاش های  پزشکان و کادر درمان شهرستان  با اهدا لوح سپاس از زحمات 15از پزشکان تقدیر کرد.

 

کد خبر 963238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha