۳۴ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری شهید چمران توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران گفت: ۳۴ بسته معیشتی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری شهید چمران تهیه و در بین نیازمندان حاشیه شهر اردبیل توزیع شد.

«محمد رزمجو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 34 بسته معیشتی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری شهید چمران تهیه و در بین نیازمندان حاشیه شهر اردبیل توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل برنج، گوشت، 2 بسته ماکارونی، رشته سوپ، رب گوجه فرنگی و 2 بسته روغن مایع است.

 

وی یادآور شد: امیدواریم به همت خیرین و اهدای نذورات مردم حسینی شهر اردبیل بتوانیم کمک های معیشتی بیشتر را در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان و مستمندان قرار دهیم.

 

رزمجو تاکید کرد: ساخت و ساز منزل نیازمندان، کمک به جهیزیه نوعروسان، لوله کشی آب و گاز و سیم کشی برق، تهیه پوشاک، کمک به لوازم زندگی نیازمندان و پرداخت کمک هزینه برای دارو و درمان بیماران از دیگر اقدام های خداپسندانه است که با شناسایی خانواده های نیازمندان صورت می گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران افزود: نیازمند همت بیشتر خیرین و کمک های خیرخواهانه در اقدام های خداپسندانه برای کمک به نیازمندان هستیم و امیدواریم در این ایام عزاداری شاهد افزایش نذورات برای کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا باشیم.

 

رزمجو بیان کرد: تهیه بسته های معیشتی و توزیع غذای گرم در ماه محرم برای نیازمندان و مستمندان از دیگر برنامه های این کانون است.

کد خبر 963249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha