توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان یزدی

کاظمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: اداره اوقاف شهرستان یزد در دهه اول ماه محرم تعداد هزار بسته معیشتی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

«محمدحسین کاظمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به توزیع بسته‌های کمک معیشتی توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در ایام ماه محرم، گفت: با توجه به شرایط کرونایی در سطح کشور و استان یزد، امسال در ماه محرم اوقاف شهرستان یزد تصمیم دارد تا بسته‌های کمک معیشتی را به دست نیازمندان برساند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با بیان اینکه هزار بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان در ایام محرم در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: مبلغ ریالی این بسته‌های معیشتی، 3 میلیارد ریال است که توسط مراکز افق امامزادگان توزیع خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های محروم و نیازمند توسط مراکز افق امامزادگان شناسایی‌شده‌اند و در هر برنامه‌ای، بسته‌های موردنظر به این خانواده داده می‌شود.

کاظمی عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی استان یزد در زمان کرونایی، برنامه‌های اوقاف شهرستان یزد نیز به همین نسبت برگزار می‌شود و اولویت اصلی برنامه‌هایمان را رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا است.

کد خبر 963866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha