نقاط آلوده و جرم خیز  خرم آباد پاکسازی می شود

سرهنگ دولتشاهی از اجرای مستمر طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و افزود: این طرح با رویکرد پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز استان اجرایی می شود.

سرهنگ«عباس دولتشاهی» در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف صیانت از نظم و امنیت جامعه برگزار می شود.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه در سایه ماموریت های شبانه روزی نیروی انتظامی محیط جامعه برای مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه، نا امن می شود، بیان کرد: با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

 

وی از برنامه نیروی انتظامی خرم آباد برای پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیر خبرداد و افزود: در پی برخی نارضایتی ها توسط شهروندان مبنی بر اینکه عده ای در سطح پارک ها و بصورت سیار اقدام به عرضه قلیان به برخی شهروندان می نمایند و از طرفی برخی خودرو ها و موتور سیکلت ها با حرکات نمایشی و آلودگی صوتی باعث ایجاد مزاحمت و سلب آسایش مردم می شوند که  مراتب بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.


سرهنگ دولتشاهی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های لازم با دستگاه قضایی و بسیج نیروهای کلانتری ها و یگان امداد و حضور نماینده شبکه بهداشت شهرستان طرح به مدت ۴۸ ساعت در سطح پارک های شهر خرم آباد در  دستور کار قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار کرد: در این طرح ماموران موفق به جمع آوری تعداد 73 جام قلیان از عرضه کنندگان سیار در سطح پارک ها شدند.
سرهنگ دولتشاهی اظهار کرد: در این طرح تعداد 42 دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت فاقد پلاک ، پلاک مخدوش، حرکات نمایشی و به هر نوع برای شهروندان ایجاد مزاحمت می نمودند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کد خبر 963273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha