مساجد بستر مناسبی برای تربیت جوانان متعهد و انقلابی است

حجت الاسلام کرمی با تاکید بر اینکه نباید از توطئه‌های دشمنان غافل شویم، تصریح کرد: مساجد بستر مناسبی برای تربیت جوانان متعهد و انقلابی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: مساجد از صدر اسلام تاکنون کارکردهای متعددی داشته ولی برخی از این کارکردها به مرور زمان کمرنگ شده است.

 

حجت الاسلام مختار کرمی با بیان اینکه مساجد از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند که این جایگاه باید تقویت شود، ادامه داد: برای احیای کارکردهای مساجد نیز باید برنامه ریزی کرد.

 

وی به انعقاد تفاهم نامه ای بین سپاه، اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی استان زنجان اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه با هدف ارتقای کارکردهای مساجد و ساخت مسجد تراز اسلامی منعقد شد.

 

این مقام مسئول بر ضرورت پویاسازی مساجد در سایه همدل و همفکری در این اماکن مقدس تاکید کرد و گفت: یکی از ترفندهای دشمنان نظام، خالی کردن مساجد و کمرنگ کردن کارکردهای این مراکز است.

 

حجت‌الاسلام کرمی با تاکید بر اینکه نباید از توطئه‌های دشمنان غافل شویم، تصریح کرد: مساجد بستر مناسبی برای تربیت جوانان متعهد و انقلابی است.

 

وی یکی از راهکارهای مقابله با دشمن درجنگ نرم فرهنگ را مسلح کردن جوانان به سلاح بصیرت و تقوا خواند و گفت: دشمنان تلاش می کنند تا از عزاداری های محرم امسال به عنوان ترفندی برعلیه جهان اسلام استفاده کنند از اینرو باید با هوشیاری بهانه به دست دشمنان ندهیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به عزاداری های ماه محرم اشاره کرد و گفت: رسانه های معاند به گونه ای وانمود می کنند که انگار ویروس فقط در مساجد و هیئت‌های مذهبی منتشر می‌شود.

 

به گفته کرمی، پافشاری بر شعارهای افتخار آمیز انقلاب اسلامی و تقویت آنها و جبران کاستی و نقایص راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

کد خبر 963305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha