نیروی انتظامی از امنیت عزاداران حسینی صیانت می کند

سرهنگ دولتشاهی از برنامه ریزی نیروی انتظامی در تامین امنیت عزاداران حسینی خبرداد و گفت: تامین امنیت عزاداران حسینی افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سرهنگ عباس دولتشاهی» امروز(1 شهریور) در جلسه هم اندیشی و تعاملی که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و با رعایت کلیه موازین بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی با حضور کلیه مداحان وروئسای هیئت های مذهبی شهرستان خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: تامین نظم و امنیت هیئت های عزاداران حسینی افتخاری بزرگ برای پلیس است.



فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد با بیان اینکه امنیت و نظم ، لازمه هر فعالیت اجتماعی است، اظهار داشت: در دهه اول ماه محرم و عاشورای حسینی (ع) حضور دسته ها و هیئت های حسینی در معابر و میادین اصلی شهرستان  نشان ارادت قلبی مردم به سرور و سالار شهیدان حضرت "اباعبدالله الحسین" است.

 

وی افزود: به حول قوه الهی و با ابلاغ تدابیری که از سوی سردار فرماندهی محترم انتظامی استان صورت گرفته به بهترین شکل و در کمال نظم و آرامش برگزار می سود.



سرهنگ دولتشاهی بیان کرد: بزرگترین افتخار نیروی انتظامی این است که خادم خادمین سید و سالار شهیدان است وی گفت  هماهنگی، انتظام بخشی هیئت ها و تسهیل در عبور و مرور از مهم ترین وظایف نیروهای پلیس در کنار تامین امنیت است که به حول و قوه الهی به نحو مطلوب اجرا خواهد شد.



فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد در ادامه برنامه ها و تدابیر را به کلیه مسئولان هیئت های مذهبی و مداحان آموزش و همگان بالخص عزاداران را به رعایت موازین بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توصیه نمود.

کد خبر 963346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha