ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی با راه اندازی سایت تخصصی صنایع پائین دستی پتروشیمی در چوئبده

محفوظی از ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی برای مردم آبادان با راه‌اندازی سایت تخصصی صنایع پائین‌دستی پتروشیمی در چوئبده خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت در بندر چوئبده دیگر فرد بیکاری در این شهرستان یافت نخواهد شد.

«سید مجتبی محفوظی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، در خصوص پیگیری موضوعات بحث بهداشت اظهار کرد: در این دیدار در خصوص تکمیل و تجهیز بیمارستان‌ها، کادر درمانی، کرونا، تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی و ... گفت‌وگو شد.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بر عدم اجازه تعطیلی دانشکده نفت و تبدیل دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه تاکید کرد و افزود: نه تنها اجازه تعطیلی و بردن این دو دانشکده را نمی‌دهیم، بلکه به دنبال آن هستیم که هر دو دانشکده را به دانشگاه تبدیل کنیم و رشته‌های تحصیلی نیز افزایش پیدا کنند.

 

وی بر لزوم حمایت از صنایع پائین‌دستی تاکید کرد و افزود: ما در آبادان صنایع پالایشگاه و پتروشیمی و صنایع پائین‌دستی پتروشیمی را داریم که انصافا طی سه ماه گذشته پیگیری‌ها و اقدامات جهادی برای شهرستان آبادان بی‌نظیر بوده است.

 

محفوظی از سرمایه‌گذاری کلان صنایع پائین‌دستی پتروشیمی در آبادان خبر داد و گفت: طی سه ماه گذشته در جلسه‌ای چهار ساعته توانستیم مدیران صنایع پائین‌دستی پتروشیمی را به اقناع برسانیم که در آبادان سرمایه‌گذاری کلان انجام دهند و در همان جلسه طی تماس تلفنی با استاندار خوزستان مجوز این کار را اخذ و طی تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مجوز تغییر کاربری سایت شهرک صنعتی شیلات چوئبده به سایت تخصصی صنایع پائین‌دست پتروشیمی را دریافت کنیم.

 

وی از ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی با راه‌اندازی سایت تخصصی صنایع پائین‌دستی پتروشیمی در شهر چوئبده برای مردم این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با این اقدام دیگر فرد بیکاری در این شهرستان یافت نخواهد شد و چنانچه نیاز به کارگری باشد باید از خارج شهرستان درخواست کنیم، لذا ما پیگیر و دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی هستیم.

 

کد خبر 963374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha