کلنگ زنی و بهره برداری ۶۷ میلیارد تومانی طرح های اجرایی در هفته دولت نکا

توحیدی مقدم گفت: در هفته دولت امسال در شهرستان نکا، ۶۱ طرح و پروژه با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان بهره‌برداری و یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نکا، « عبدالجواد توحیدی مقدم» شامگاه شنبه ( 1 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در هفته دولت امسال شاهد بهره‌برداری از 57 طرح و کلنگ زنی 4 طرح خدماتی برای خدمات رسانی بهتر به مردم و ولی نعمتان این نظام هستیم.

 

فرماندار نکا افزود: تلاش برای خدمات رسانی به همه مردم شهر و روستاها از دغدغه های مهم دولت و دولتمردان است و در این مدت خدمات شایانی در این بخش ارائه شده است.

 

توحیدی مقدم گفت: در هفته دولت امسال در شهرستان نکا، 61 طرح و پروژه با اعتبار 67 میلیارد تومان بهره‌برداری و یا کلنگ زنی می‌شود.

 

وی اظهار کرد: اجرای پایش تصویری، افتتاح گلخانه، مرغ گوشتی و سردخانه، خانه محرومان و طرح های اشتغال زایی و طرح های مختلف راهداری از جمله طرح های شاخص شهرستان نکاست که  در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا افزود: خدمات رسانی به مردم از وظایف مهم مسئولان است و موظف هستیم مسائل و مشکلات مردم را حل کنیم و در این راستا چاره اندیشی کنیم.

 

وی تصریح کرد: ارائه عملکرد به مردم، به‌منظور آگاهی بخشی و پاسخگویی است؛ به‌ویژه در شرایطی که کشور ما با انواع فشارها و تحریم‌های بین‌المللی مواجه می‌باشد، می تواند خط بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان باشد و باید در این راستا تلاش همه جانبه برای اطلاع رسانی انجام شود.

کد خبر 963428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha