۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات روستایی و عشایری به چهارمحال و بختیاری  ابلاغ می شود

عباسی از ابلاغ پنج هزار میلیاردی تسهیلات روستایی و عشایری به استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: این میزان اعتبار در چهار مرحله اختصاص می یابد که در مرحله جدید آن ۵۰۰ میلیارد ریال اختصاص می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» شامگاه (شنبه ۱ شهریور) در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که با حضور تعدادی از مدیران استان در استانداری برگزار شد، با اشاره به آماده سازی مقدمات احداث دهکده فرش استان، گفت: این پروژه در مرحله جذب سرمایه گذار است و به زودی محل ایجاد این دهکده تعیین می شود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری از ابلاغ پنج هزار میلیاردی تسهیلات روستایی و عشایری به استان خبر داد و افزود: این میزان اعتبار در چهار مرحله اختصاص می یابد که در مرحله جدید آن ۵۰۰ میلیارد ریال اختصاص می یابد.

 

وی با تبریک هفته دولت و لزوم تشریح فعالیت های دولت برای مردم، اظهار کرد: فرمانداران در نمازهای جمعه این هفته شاخص ترین فعالیت های دولت در هر شهرستان را برای مردم اعلام کنند.

 

عباسی از کلنگ زنی و افتتاح بیش از ۳۴۰ طرح عمرانی طی هفته دولت در استان خبر داد و تصریح کرد: بیش از پنج هزار میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه ها پیش بینی شده است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه بیش از سه هزار و ۷۰۰ پروژه طی هفت سال اخیر در استان افتتاح شده است، ادامه داد: برای بهره برداری از این پروژه ها بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی نارضایتی مردم نسبت به دولت را ناشی از عدم ارتباط صحیح مدیران دستگاه های دولتی با رسانه ها خواند و اضافه کرد: متأسفانه برخی از مدیران نتوانسته اند به طور حرفه ای با رسانه ها ارتباط گرفته و فعالیت های دستگاه خود را به اطلاع عموم برسانند.

 

کد خبر 963446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha