گرامیداشت هفته دولت از افتتاح ۶ پروژه فرهنگی و هنری تا مشاعره آنلاین

زارع بابیان اینکه هفته دولت فرصتی برای بیان اقدامات انجام‌شده دولت در حوزه فرهنگ و هنر به‌ویژه در ایام کرونایی به مردم است،گفت: تلاش داریم با افتتاح ۶پروژه و اجرای ۶۰برنامه فرهنگی هنری بخشی از اقدامات و خدمات صادقانه دولت بازگو و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،« عباس زارع» امروز(2شهریور) در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از افتتاح ۶ پروژه فرهنگی و هنری هم‌زمان با هفته دولت در مازندران خبر داد و گفت: همچنین اجرای بیش از ۶۰ برنامۀ متنوع فرهنگی هنری در دستور کار دستگاه فرهنگ و هنر استان قرار دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تأکید بر اینکه انجام برنامه‌های زیربنایی و توسعه محور را اولویت برنامه‌های فرهنگی هنری استان قراردادیم، افزود: افتتاح نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه شمالی، افتتاح سه سالن سینمایی در شهرستان محمودآباد و همچنین افتتاح گالری مجتمع فرهنگی و هنری در گلوگاه نمونه‌ای از این برنامه‌ها است.

 

وی همچنین در راستای استمرار خدمات هنری دولت تدبیر و امید در مازندران، کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و هنری کلاردشت را در هفته دولت نوید داد و اضافه کرد: هنرمندان نوشهر نیز در ایام منتسب به شهیدان رجایی و باهنر، شاهد افتتاح بلک باکس مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان خواهند بود.

 

زارع، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در بستر فضای مجازی، افتتاح مؤسسات فرهنگی و هنری، بازتاب عملکرد فرهنگی و هنری دولت در شبکه‌های مجازی را از دیگر برنامه‌های این هفته در استان برشمرد.

 

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات مشاعره آنلاین، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، معرفی کتاب‌های فاخر، برگزاری نمایشنامه خوانی مجازی، رونمایی از چند تابلوی هنری در استان و ... از دیگر برنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر استان در هفته دولت است.

 

زارع بابیان اینکه هفته دولت فرصتی برای بیان اقدامات انجام‌شده دولت در حوزه فرهنگ و هنر به‌ویژه در ایام کرونایی به مردم است، اظهار امیدواری کرد که اهالی فرهنگ و هنر و مردم شریف استان، ما را در ارائه خدماتی ارزشمندتر در این مسیر یاری نموده و از ارائه پیشنهاد‌ها و انتقادات خود ما را بی‌بهره نگذارند.

 

وی بابیان اینکه ما باید در شرایط فعلی با همگرایی برای رفع مشکلات اهالی فرهنگ و هنر تلاش کنیم، افزود: باید سرمایه‌گذاران را شناسایی و موانع و مشکلات آن‌ها را در حوزه سرمایه‌گذاری در بخش فرهنگ و هنر مرتفع کنیم  تا شاهد توسعه همه‌جانبه در این حوزه باشیم.

کد خبر 963748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha