راه اندازی پویش «دستان کوچک» برای کمک به خانواده های نیازمند به نیت حضرت علی اصغر (ع)

کاظمی با اشاره به راه اندازی پویش «دستان کوچک» برای کمک به خانواده های نیازمند به نیت حضرت علی اصغر (ع)، گفت: این پویش با هدف تهیه بسته های معیشتی همزمان با ماه محرم در روستای «مهارلو» در حال برگزاری است.

«فاطمه کاظمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برنامه های ماه محرم امسال به علت شیوع ویروس کرونا حال و هوای دیگری دارد و قالب برگزاری مراسم هایی نظیر شیرخوارگان حسینی تغییر پیدا کرده است و با این هدف پویش همدلی «دستان کوچک» برای کمک به کودکان و خانواده های نیازمند به نیت حضرت علی اصغر (ع) راه اندازی شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «ریحانه النبی (س)» روستای «مهارلو» سروستان افزود: این پویش با هدف تهیه بسته های معیشتی همزمان با ماه محرم با محوریت مسجد «ابوالفضل العباس (ع)» در روستای «مهارلو» برگزار شده است و علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6280231482425500 واریز کنند.

مسئول برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در مهارلو یادآور شد: در عید ولایت حضرت علی (ع) نیز 150 بسته معشتی با الگوگیری از توجه مولا علی (ع) به یتیمان و نیازمندان تهیه و با محوریت مسجد «ابوالفضل العباس (ع)» در روستای «مهارلو» به نیازمندان اهدا شد.

کد خبر 963755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha