دیدار و تجلیل از خانواده شهید «احمد امامی» درتبریز

اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) منطقه قم تپّه تبریز، دوّمین مرحله از طرح ملّی سه شنبه های تکریم را با حضور در منزل شهید والامقام «احمد امامی» برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، طرح ملّی سه شنبه های تکریم در منزل شهید والامقام «احمد امامی» با حضور معاون بنیاد شهید، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری استان، امام جماعت مسجد و مسئول کانون فرهنگی هنری برگزار شد.

«محمّد هادی نیا»  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان در این دیدار، گفت: انقلاب مدیون فداکاری خانواده شهدا است، چرا که آنان با تمام از خود گذشتگی ثمره زندگی خود را به میدان جنگ و برای دفاع از نظام و ملّت و انقلاب فرستاده اند.

هادی نیا با اشاره به این‌که عزّت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است؛ افزود: شهدا به استعانت از آیه شریفه قرآن زنده اند و جامعه را در مسیر درست هدایت می کنند و پدران و مادران شهدا از برکات نظام اسلامی هستند و دعای خیر خانواده های شهدا نیز برای حلّ بسیاری از مشکلات جامعه راهگشا است.

وی در ادامه با بیان این که تقدیر از خانواده شهدا، دینی بر عهده همگان است؛ خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند و حفظ و حراست از ارزشهای انقلاب اسلامی از اهداف و آرمان های بلند شهیدان است.

گفتنی است، شهید احمد امامی در سال ۱۳۶۶، در منطقه شلمچه و در حالی که تنها ۱۸ سال سن داشت؛به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 963824

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha